Først vil vi gerne undskylde for at din pakke har fået en hård medfart. 
Vi bruger enormt meget energi på at pakke vores pakker ind, men nogle gange sker der ulykker. Det skal vi selvfølgelig have fixet.

 



Vi har brug for at du tager 3 billeder af din pakke.
Vi har selv taget de 3 billeder som eksempel her, disse 3 billeder skal vi bruge for at kunne søge erstatning hos GLS/Postnord. Når vi har modtaget disse 3 billeder, kan vi sende en ny vare til dig, eller refundere dig beløbet for det der er gået i stykker.

Billeder 1: Gls/Postnord label skal tydeligt fremgår på dette billede. 
Billede 2: Gls/Postnord skal kunne se hvordan pakken ser ud inden i. 
Billede 3: Hvad / hvilke flasker/glas er gået i stykker. 

Billedene kan du sende via email på info@nordicbar.dk 
Oplys dit ordre nummer og dit navn.

Vi klarer resten, tak for hjælpen
De bedste hilsner

 

Team MixMeister